fredag 4 september 2009

Bara info inga kort

Allt funkar jätte bra skall börja på valpkurs med Simba på tisdag, Då jag skall försöka att låna en kamera, min har tyvärr gått sönder.
Varit ute med Max och Simba i trädgården där det är full fart hela tiden, de är så busiga efter jobbet.
Max är ju hemma själva och sover nog mycket under dagen. Jag har en underbar granne som går ut med han och är med han en stund varje dag. Härom dagen fick jag till och med kantareller av dem.
Simba är ju med mig på jobbet hela dagen så han är också väldigt busig när han kommer hem.
Vi har kört en del agillity med Max i trädgården han tycker att det är så roligt. Har anmält han på agility kurs, men tyvärr var det för sent. Han står på reservplats. Men kommer han inte in i höst som kommer han in till våren.
Fler kort och info kommer senare.

Inga kommentarer: